1prensesannesi__ Anoniiim benimde bat 7 ya da 8 agustos sabah kasık hassasiyeti vardi hafif bi kramp ama simdilik baska bi belirtim yok
SBal333 Arkadaşlar kasığında nokta gibi bi baskı hisseden var mı? Ağrı gibi değil ama his gibi bir şey sadece solda
1prensesannesi__ SBal333 sol kasıkta dolgunluk gibi hassasiyet sabah krampı akıntıda beyaz renkli biraz katı
Serifeeenida Anoniiim vallahi inanırmısın benimde 8 agustos ve bu dediklerinin aynısı var göbek deliğimde sanki bişey batıyo gibi
Serifeeenida Anoniiim oyu kuzum inş yaa vallahi merakla o günü bekliyorum 😂bir birimiz için ve tüm bebişi steyenler için dua edelim 🥰
Cicek_ ANMZD yaa ne mutlu sana, inşAllah kanda da pozitifi görürsünn. Benim de bat 4 ü internetten test siparişi verdim çarşamba sabah yaparım testi anca 🙁 beklemek zorr
ANMZD Şu an çok heyecanlıyım kozlar geçen ay 5 inde regl olmuştum bu ay da 4 ü gösteriyordu yani daha 3 gün var
ANMZD Allahım inşallah hepiniz bu mutlu haberi en kısa zamanda en hayırlı zamanda alırsınız kızlarım 💖💖💖💖