SBal333 O hamileliğimde çok belirtim vardı ve hamile olduğumu hissetmiştim resmen. Adete 8 gün kala kanda çıkmıştı. Ama bu seferkinde belki 1-2 gün geç yumurtlamış olabileceğimi düşünüyorum. 4 gün kala idrar testi yapacağım☺️
ANMZD SBal333 yaa çok üzüldüm, acını paylaşıyorum canım, inşallah bu kez güzel haberler alırsın 💘 test yapınca mutlaka yazarım buraya 💖
ANMZD BusenurOzkan- belirti var mı peki, benim göğüslerim ağrıyor gibi bir de ara ara sancı oluyor gibi ama emin olamıyorum sanırım Salı günü test yapıcam ama zaman geçmiyor 🫣
BusenurOzkan- ANMZD var canım benim de senin gibi aynı normalde benim adete yakın bir göğüs hassasiyetim olur 2 haftadır aşırı derecede göğüs hassasiyetim var mide bulantım da var ama benim midem çabuk bulanır genelde hamilelik belirtisi mi o yüzden bilemiyorum
Cicek_ Benimde bat 4 ağustos, arada bir sancı geliyor sol kasığıma, göğüs hassasiyetim de sabah vardı şuan yok 🤔 inşAllah bu ay son beklediğimiz ay olur 🤲
Anoniiim Kızlar bat 8 ağustos☺️ midemde biraz yanma var. Yumurtalık ile göbek deliği arasında da biraz yanma hissi var 🥲
Anoniiim Anoniiim göğüslerimde de doluluk mevcut bu arada. 8 Ağustos a bir haftadan fazla var. Acaba belirti mi bunlar 🫣
1prensesannesi__ Anoniiim benimde bat 7 ya da 8 agustos sabah kasık hassasiyeti vardi hafif bi kramp ama simdilik baska bi belirtim yok
Serifeeenida Anoniiim vallahi inanırmısın benimde 8 agustos ve bu dediklerinin aynısı var göbek deliğimde sanki bişey batıyo gibi
SBal333 Anoniiim göğüslerin irileşmesi belirti olabilir ama kesin olmuyor hiçbir belirti 🥹 inşallah hamilelik olduğu içindir
Anoniiim SBal333 benim göğüslerimde, korunmayı bıraktıktan sonra, her regl öncesi ddoluluk hissi oluyordu. O yüzden kesin hamilelik diyemiyorum 🥹