Cicek_ ANMZD benim normalde de hep yüksek, her gün ilaç kullanıyorum. Kullandığım sürede dengeleniyor. Kullanmayınca artıyor.
ANMZD Cicek_ yaaa ben normalde gebelik düşündüğüm için aile hekimine kan vermiştim 13 temmuzda eğer vitamin falan eksikse diye ama doktor hiç umursamadı bilmiyordum halbuki 2.5 dan aşağı olmalıymış 😢
Aydannx Benimde bat 2 belirti sayılırım bilmiyorum ama 3 gündür aralıklarla karnım ağrıyor ama bugün 2 saattir çok fazla ve çamaşırımda kan lekelenme gördüm sizce belirti mi
ANMZD Aydannx canım sen de test yapsana hemen çıkıyor ki senin bat benden de önceymiş eczaneden test alırsan hemen fark edersin
Cicek_ ANMZD yüksekmiş evet, kullanırsan düzene girer ama merak etme. Doktor kontrolünde kullan sıkıntı olmaz inşAllah 🥰
Aydannx ANMZD Bugün kan verdim sabah ama negatif çıktı doktor yumurta çatlamamış dedi eve geldim 3-4 saat sonra karnım ağrıtmaya başladı işte ve kan geliyor neden bilemedim