Pinkiepie ben boyunuzu ve kilonuzu merak ettim, çok zayıflarda genelde çatı darlığı olur diyorlar öyle misiniz. Bence hiç farklı bir doktora ebeye daha gitmeyin. Darsa dardır olabilir, kafanıza takacağınız üzüleceğiniz kadar problem değil inanın. Demem o ki herşey olması gerektiği gibi sağlıklı olsun hiç dert edip üzülme, sütün de gelir, acında geçer, dikişlerini görmezsin bile. Zorlama asla normal doğum diye, sağlıkla doğsun inşallah 🙏🏻