38+2 deyim, bugün çatı muayenesi oldum, öncelikle ebe kontrol etti ve daha ederken oo dedi, zaten canımda acıdı anladım bir tuhaflık olduğunu, o sırada doktorum geldi ne oldu dedi, cok dar hocam sizde bir bakın dedi, doktorumda kontrol ederken ciddi manada canım yandı ve doktor 2 parmak olarak giremiyorum tek parmağım bile zorlanıyor, kemiklerin çok dar dedi. 9 aydır normal doğum istiyordum, nedense sezaryen beni hep korkutmuştu. Şu an sudan çıkmış balık gibiyim. Bebeğim doğum pozisyonu aldı döndü, suyum, bebeğimin kilosu vs her şey ideal aslında ama ben değilim.. doktoruma güveniyorum aslında cok ağladım sezaryeni duydugum anda ki korku ile, o da istersen bekleyelim haftaya tekrar bakalım, ya da başka doktorada görünebilirsin için rahat etmiyorsa dedi, doğum olduğunda kemik 1-2 cm daha açılabilir ama senin o kadar dar ki o açılma yeterli olmaz, bebeği çıkarsakta çok dikişin olabilir bebek sıkışabilir ya da doğumun ortasında sezaryene dönebilir dedi. kafam inanılmaz karışık bu noktada, ne yanlış ne doğru onu bile bilmiyorum. Epidural iğnesi, dikişler beni inanılmaz tedirgin ediyor. 1 hafta sonrası (39+2) hastahaneden gün aldık sezaryen için, ama uykularım kaçıyor hazır değilim ve korkuyorum. Şimdiden 2. Çocuğum olursa yine sezaryen olmak zorundayım, ameliyat bu gibi korkularım var. Başka doktora görünmeli miyim? Çatı darlığına rağmen normal doğum istemek risk mi? Doktorlara ne kadar güvenmeliyim cunku halk arasında doktorlar sezaryene kaçıyolar kolaylık olsun diye bir düşünce var bu doğru mu? Bu arada çatı muayenesi yaparken canım acıdığı icin cok bakmadı içeri cok giremedi zaten ve çok kurcalamak istemiyorum dedi (kanama filan olmasın diye herhalde bilmiyorum neden böyle dediğini)