vanilyali99 Şuan sizin yaptığınız yorumda normal doğum yapacakları tedirgin edecek şekilde bir yorum olmuş .
Her iki doğum şeklinde de riskler vardır. Her ikisinde de ağrı sancı oluyor. Önemli olan sağlıkla kucağımıza almak.
Ama siz diğer arkadaşı yargılarken kendinizde normal doğuma yönelik olumsuz cümleler kurmuşsunuz…