MerveSoner45 ay bende 3.günde çıkarmayı unutmuşum daha doğrusu bana denileni anlamıyordum resmen akıl tutulması yaşamıştım 🥴🤦♀️anesteziden dolayı mı doğumdan dolayı neyden oldu bilmiyorum eşime diyordum sen iyice dinle tamam mı diye 🙁 her neyse aman o bandı çıkartmak için geç kalmayın Allah korusun sonra enfeksiyon riski oluyor 5.günde mi ne çıkardı doktor kontrol de çok kızmıştı hatta 😣