Civcivannesi-38 Nhlhmz11 oyy maşaAllah BarekAllah 🥰 sevindim sizin adınıza darısı bize inşallah 🤲😊 peki ultrasondaki kilo ölçümüyle aynı mı doğdu bebişiniz ☺️
Nhlhmz11 Civcivannesi-38 teşekkürler 🥰 evet o gün kontrole gitmiştim zaten 3 kilo 50 Gr mi ne demişti doktor , sonra da doğuma aldı zaten . Ama heryer farklı farklı söylüyor , başka bir hastaneye gitmiştim meraktan arada 400 Gr oynadı dedikleriyke
Busraa_44 Civcivannesi-38 evet doktor bir hafta önce alırız 23ekimde bitiyo günüm normalde ama 15 alırız dedi ozeldeki ben Malatya ya gidicem belki oradaki 38de alır
Civcivannesi-38 Busraa_44 anlıyorum hayırlısı olur inşaAllah bana da 38 dedi bakalım 🤲 hayırla sağlıkla kavuşalım yavrularımıza💕