MerveSoner45 Ben spinal oldum mahvoldum.. bugün 10. Günüm daha yeni yeni kendime geldim.. Boyun ve baş ağrısı feci yaşadım ayakta duramıyordum.. resmen sezeryanın acısını unuttum beynimden ameliyat olmuş gibiydim sürekli serum ve iğne yaptırmak zorunda kaldım.. Genel istemiştim ben kan değerlerim çok düşük riskli olur diye spinale almak zorunda kalmışlardı istemeyerek spinal oldum :( Ve aşırı etkiledi keşke normal yapabilseymişim dedim..