MerveSoner45 omuz ağrısı genelde oluyor bende de oldu omuz ve kaburga agrisi sezeryan olanlar da oluryormus hemsire soylemisti banaa. Dikişlerin de kendini yavaş yavaş toparliycak. Kendini hemen herşey olucakmış gibi düşünup yıpratma. Çünkü dışardan bir çizgi gözukebilir ama için çok derin dikişlerle dolu. Bu sürede tek onericegim şey bol bol yürü evin icinde hareket et ve asla kabız olma. Lohusalıgının keyfini çıkar 😘