Zeynep0409 bence de çok az bu ne ben haftada en az çok sevmesem de 4 gün falan 150-200 gr en az protein tüketiyorum. Protein çok az vermiş. Proteinin rahim ağrılarına bile faydası var. 3 zeytin falan saçma bu işler ya. Sabah bir küçük patates 2 yumurta ile patatesli yumurtamı yaparım, yanına süzme peynirlerden 1 veya 2 küp duruma göre, o gün kefir süt ayran ne bulursam içerim. Shake yapıyorum süt, bir koca muz, bir avuç ceviz, fındık, badem ezmesi vs vs. Hep sağlıklı şeyler yiyorum ama porsiyonlarım büyük yani. Gerçi benim ikiz ama çok fark etmiyor. Bu diyetisyen görse kalp krizi geçirir 🤣 kilo alımına niye karşılar anlamadım ben, diyetisyen arkadaşım 2. trimesterdan sonra haftada 1,5 kilo alman normal dedi. Gebelik boyunca 10-16 kilo alman gerekir dedi hatta. Ben de zayıftım allahtan boyumu yeni doldurdum. Hiç kilo almayan anneler görüyorum. Kendileri kilo verip bebeğe alıyorlar herhalde. Ama bebek anneden kaloriyi enerjiyi çeker o şekilde hiç iyi değil. En sağlıklısı annenin de bebekle beraber düzenli kilo almasıymış. Bu kilo alımı doğanın bir hazırlık süreci zaten. Anne kilo alacak ki, enerjisi olsun sütü olsun. Gebelik boyunca 5 kilo alıp sonra sütüm gelmiyor diye ağlıyorlar “genellikle”. Her şeyin bir doğal işleyiş süreci var ona uymazsan, sağlıklı kilo almazsan tabii süt de olmaz yavru gelince. Doğal seleksiyon.