Tinii_minii_mom ben öğlen acıkınca ya salatalık yoğurt karıştırıp içine haşlanmış nohut baharat zeytinyağ atıp karıştırıyorum diyetisyenimin önerisiyle. Tatlı bir şeyler isterseniz bir kaç tarif var. 1- bir kaç saat önceden 5 y.k yulaf, parçalanmış badem 5 adet, 1 adet ezilmiş muz, 1 küçük laktozsuz süt, 1 tatlı kaşığı bal ve kakao karıştırıyorum. Bazen geceden karıştırıp kaldırıyorum dolaba sonraki gün çok güzel oluyor.
2- yulaf, süt ve bir çay kaşığı granül sade nescafeyi pişiriyorsunuz. Hafif dumanı gidince bir kase içerisinde içine 1 tatlı kaşığı bal, 1 yemek kaşığı labne atıyorsunuz. Üzerine de kakao serpiyorsunuz isterseniz badem de eklenebilir. Mis gibi sağlıklı tramisu oluyor ☺️
3- süt, muz(veya istenilen başka meyve varsa da olur) ,bal, yulaf, badem blender da bıztlatıyorum bayaa doyurucu oluyor.
Çok üşeniyorsanız da meyve kefir ikilisi çok doyurucu ve sağlıklı. En önemli şey doymak için ne yerseniz yiyin yanında süt ürünü olması. Özellikle tatlı şeyler süt ürünü olmadan tüketilmemeli yoksa şekeri fırlatıp hızlı acıktırıyor.