Aslında hanımlar kimse bebeğin Dow olduğuna da takılmıyor ya çok ciddi bir hastalığı varsa ya doğunca yasamayacak yada acı xekecek ise annlerin yek derdu bu kim ister bebeği zarar görsün yada kim ister aldirayim tek derdimiz dertleri bebeklerimizi sağlıkla.kicagimiza almka asla Rabbime isyan edemeeyiz biz kimiz