aycanerbas 2-3 gün önce de bunu anlatmaya çalıştım başka bir sayfada, aynı şeyi yigenim içinde söylemişlerdi yani bir on sene önce diyeyim size ben, cok şükür çocuk gayet normal ufacık bir sorunu bile yok. Hani ben bunu anlatmaya çalışınca, ben suçlu oldum cahil bir arkadaş tarafından 😂 Tamam doktorlardan iyi bilecek değiliz ama, bazen onlarında ufacıkta olsa bir yanılma yolu oluyor. Şuan içinde benim kendi doktorum en güvenli test NİPT testi dedi, İzmir de cok pahalı oldugu icin ben bunu yaptırmadım. Ama gönlüm ferah olsun diye ikili testim de oldu, dörtlü testim ve detaylı ultrasonum oldu cok sukur üçüde temiz geldi, sadece biraz bobreklerinde sorun var dedi bir tanesinde çok az büyüme gördü, oda bizim ki erkek idrar yolları cok az tıkalı oldugundan dolayı olmuş, doğunca sünnet olur geçer dedi doktorumuz. ama bu ikili tarama,3lu ve 4lu tarama testleri %80-85 oranında doğruluk payı veriyor diyor doktorum hani o 15-20lik kısım bile onlar icin cok önemli. Ama allah korusun hepimizin bebeği sağ salim dogsun, herkes kucağına sağlıcakla alsın 🌸