Asafeymeninannesi evet öyle. Bizede a101 ı çok onermislrdi hamileyken stok niyetli baya almıştım ama sonuç hüsran. En iyisi sadece bir paket yeni doğan için almak ilerleyişe görê değişim yaparsınz artık. Ama diğer ürünlerde stok sart😉 özellikle ıslak mendil.ben hamileyken gratis indiriminden 3 lü dalin ıslak mendili 12 liraya falan almıştım şimdi tanesi 7 veya 8 lira😏