Asafeymeninannesi Merobebe yeter düşüncesindeyseniz şayet günlük makine calıştırırsınız 😊 çabuk kirletio minnaklar 😊
Gozdealpu Asafeymeninannesi happy kidste de memnun olan çok. Pişik yapmıyor fiyatı da uygun. Daha ne olsun.
SemraSnmezTuru Asafeymeninannesi canım çok fazla stok yapma. Belki bi sıkıntı yaşayacaksın değiştirmek isteyeceksin. Belki bebeğine iyi gelmeyecek. Zamanla almak daha mantıklı. Ben prima tercih ettim ama çok fazla almadım. Belki pişik yapacak beğenmeyeceğim.
Efuli53 Merobebe cok az giyiyorlarms bnm baska cocugum yok ama 3yıgenm var elmde buyuyen ordan blıyorm ben. Ben 0-3 aylık cok az bse aldım gerısını 3-6 aylık aldm
GldenRzgarAkta Asafeymeninannesi markete gidemiyorum alışverişi eşim yapıyo ama netten kendim istediğim gibi spariş ediyorum ve market bezlerinden daha uygun ve daha kaliteli ve diğer oğlumda sürekli kullandım hiç pişik olmadı sızdırma sorunu da asla yok sleepy de
Merveyl Esomami aynı paketten bende indirimdeyken 2 tane aldım bende tereddütdeyim geliba çoğu durucak😂😁