Haticeozturk Haticeozturk Esomami ınsallh canim belkide disyuzeyi oyledir bende Sleppy düşünüyodum vazgeçirdiler
Gozdealpu Haticeozturk 1 numaradan başlıyor. O zaman bilmiyordum etrafımda kullanan yoktu. Happy kids te memnun olanları görünce aldım. Çok memnunum ne pişik ne sızdırma. Paketleri 23 tl.
Asafeymeninannesi HuriyeTrkolu yaa bide öyle bi durum söz konusu var. Pişik olursa stoklanan bezler çöp 😏
Gozdealpu Esomami evet. 3 4 aylık bebekler 3 4 no kullanıyor artık. Ben de migros indirim yapınca 3 no stokladım 6 paket. Bu gidişle 3 numarayı da uzun süre kullanacaz
Gozdealpu Asafeymeninannesi minies kullanıyorum migrosun bezi. @Haticeozturk ben 2 no dan başladım. 1 vat diye biliyorum ama belki de yoktur hiç dikkat etmedim
Haticeozturk Gozdealpu ben canim.hep 2 numara görüyorum migrosun bezinde bir numara hiç görmedim yeni bebek yaziyo üzerinde 3 .5 kilo arasi
ummucan Bebeğiniz kaç kg doğar bilmiyorum ama 2 paket 1 numara almaniz yeterli olur diye düşünüyorum. Benim kızım 3200 gr doğdu 80 adet 1 numarayı bitiremeden küçülmeye baslamisti hızlı büyüyor minnak lar
Asafeymeninannesi ummucan numara derdi bitti şimdi ise marka derdi başladı. Hangi bezi kullaniosnz acaba?
ummucan Asafeymeninannesi ilk sleppy kullandım pişik yaptı a101 in vardı evde onu kullandım o çok guzeldi ama oda pişik yaptı bim in berbat kesinlikle almayın. İki gündür migros dan minies ı aldık çok ince guzel ve pişik yapmadı henuz
Merobebe Efuli53 peki 0-3 aylık aldığımız kıyafetleri ne kadar giyebiliyor acaba bebekler? Sizi bulmuşken soralım😁😁
Asafeymeninannesi Merobebe arkadaş 2 ay bile giydiremedi 😏 bi kaç takım 0-3 gerisini full 3-6 aylık almıştı
Efuli53 Merobebe cok az giyiyorlarms bnm baska cocugum yok ama 3yıgenm var elmde buyuyen ordan blıyorm ben. Ben 0-3 aylık cok az bse aldım gerısını 3-6 aylık aldm