minikmucizeemaak yesilkahve Erkek💙 Çok şükür iyiyim canım, bu sıralar arada gaz sıkışması gibi ağrım olup geçiyor, yorgunluk uyku hali çok şükür💙 Bebiş de iyi çok şükür, detaylı randevumuz var onu bekliyoruz 🫶🏼 Sen nasılsın, nasıl gidiyor sizin cinsiyet belli mi? 🌸
Nursena2023 Burcu-Elisa Saat itibariyle 19+6 Cinsiyetimiz erkek 💙 Ayrıntılı ultrason için randevumuz 22+2 ye denk geliyor .
sena1910 21+2 detaylı ultrasona bugün girdim. Allah’a şükür her şey yolunda 🤗 sizlerde sağlıcakla alın kucağınıza..
yesilkahve minikmucizeemaak benimde erkek, biraz riskli ilerliyorduk kanama alanı vardı ama geçen hafta kontrolde kanama alanının silindiğini öğrendim, bebek de çok şükür iyi 💜 ben de detaylı ultrasonu bekliyorum heyecanla 😍 iki yaşında bir oğlum var, ikinci hamileliğim yani bunun için mi bilmiyorum karnım erken çıktı iki aydan fazladır karnım var ahaaha bu da biraz zorluyor ama çok şükür bu günlere. Yolun yarısına geldik bundan sonrası da hızlı geçsin diye bekliyorum 😄
Aysezmram34 Kızlar 18+3 te çam şakuraya randevum var ayrıntılı için kendileri mi randevu veriyorlar onun için gidicem çünkü
minikmucizeemaak yesilkahve Evet bende de var göbiş artık 🙈 Çok şükür güzel haberler almışsın, detaylıda da çok güzel haberler alalım inşAllah. Benimde ilk bebiş, detaylı randevum ne zaman ? Ahh evet şu gibi geçip gitse de sağlıkla kavuşup sağlıkla büyütsek minik adamları..🥹