Burcu-Elisa 19+1 den selamlar bebişlerinixin cinsiyeti nedir ayrıntılı için hangi haftalara gitmeyi düşünüyorsunuz annişleer ☺️
likesah Burcu-Elisa benim bebiş kız. Ayrıntılıya da 23+2’ye randevu aldım. 22. Haftadan sonra gitmek gerekiyormuş galiba. Kalbini kontrol edebilmek için en az 22 olmalı dediler randevu için aradığımda
Nursena2023 Burcu-Elisa Saat itibariyle 19+6 Cinsiyetimiz erkek 💙 Ayrıntılı ultrason için randevumuz 22+2 ye denk geliyor .
Gayekaragoz 17+2 yiz 🤗 ayyy 2 Ocak görünüyor doğum ama inşallah Ocak olur 🙏🏻 Cinsiyet erkek isim karar veremiyoruz