yesilkahve Evet bende de var göbiş artık 🙈 Çok şükür güzel haberler almışsın, detaylıda da çok güzel haberler alalım inşAllah. Benimde ilk bebiş, detaylı randevum ne zaman ? Ahh evet şu gibi geçip gitse de sağlıkla kavuşup sağlıkla büyütsek minik adamları..🥹