yakup_kubraa kaynanan bebeği düşünüyoo bizi kim düşüncekk hamilelik zor bu sıcaklarda yaa ama ben 11 eylül gibi doğurcam benim içinde bebek içinde iyi olabilir sezeryan olucam ağrım sızım olucak ne bilim ameliyatlı olucam rahat duş alamıycam terliycem rahatsız olucam bebiş için çok sorun olucağını sanmıyorum da