Ebraz canim bende öyle düşünüyorum ama en azından bu sıcaklar olmaz diye düşünüyorum benim Ağustos 30 ,31 gibi olucak bide sicaklar pek kalmaz gibi düşünüyorum çünkü ilk doğumum haziranin ortasında olmuştu o sekilde sorunlar yasamadim inan temiz güzel baktiktan sonra kendine bisi olmuyo terleme vs bisi falan merak etme