yakup_kubraa Hepinize sıcak gunlerden merhaba 🥵 33+ haftadayim ikinci doğumum olucak nasipse ilk sezeryan oldum uygulamaya göre 48 gün var diyo sezeryan olacağım icin iki hafta önceden mi hesaplamam gerekiyo acaba
elifserra00 yakup_kubraa Sezaryende bir hafta on gün önce alıyorlar genelde. Benimde 75 gün gösteriyor uygulama ama 65 olarak sayıyorum 🥹
ikiprensannesi__ yakup_kubraa bende 33+3 um sezeryan günü almaya gidecem nasipse 38+ da alıyor bana 30 31 ağustosa gün verir diye düşünüyorum ozamanda 38+3 4 oluyor hangisi olursa artık sende ona göre hesapla 27 ağustosta 38. Haftaya giriyorum benle kıyasla canım gününü ortalama tarih olur
yakup_kubraa ikiprensannesi__ bende tam sonu diye düşünüyorum banada 38 + da aliriz dedi yani ortalama 35 günüm falan var benimde o zaman
ikotrtn yakup_kubraa valla benim programa göre 86 doktora göre 66 günüm var benimde sezeryan olacak bebeğin gelişimi ve annenin durumuna göre değişiyor doğum tarihi