Uni baby yenidoğan sarı kapaklı deterjanından aldım yumuşatıcı olarak da pembe kapaklıyı almayı düşünüyorum bir de çevremde öneri üzerine duru granül sabun aldım çok efsane kokuyor ve içeriği güzel denildi daha kullanmadım ama inşallah memnun kalırım aldıklarımdan 🙃