Ebraz peri_07 deterjan e bebeğin babyme aldım memnunum yumuşatıcı almadım gerekte duymadım acıkcası boşuna ektra para vermeye dahada önemlisi ektra kimyasala gerek duymadım
Tutkaltupum peri_07 Normal bizlere bile çok zararlı aslında yumuşatıcı,Her yanımız sagımız solumuz kimyasal birde güzel kokma ugruna daha çok maruz kalmamalıyız bebeklerin cigerlerini vucudunu da yormamalıyız 😞
elifsen peri_07 çünkü yumuşatıcının hiçbir manası yok. Leke çıkarmıyor bir şey yapmıyor boşuna masraf. 90°’de 3 saat yıkamadığım için de aşırı kırışmıyor ve kolay Ütüleniyor. İstediği kadar bitkisel olsun yumuşatıcılar asla masum değil
gunisigim_ peri_07 Trendyolda var. https://instagram.com/prema.ve.onun.anneligi?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Prema’nın önerisi, temiz içerikli ürünler icin takip edebilirsiniz
Sumeyyealts peri_07 elektriksel yük kanserojen madde vs vs bir çok kötü etki küçücük bedenlerine ne gerek var ?
Oslemoskn Merhaba çok para vermemize gerek yok minies Migros’un bebek deterjan ve yumuşatıcısı yapan firma Eczacıbaşı firması tercih edebilirsiniz