peri_07 yumuşatıcıyı kendi kıyafetlerimize bile kullanmıyorum, hekeki çocukta düşünemiyorum. Hic gerekli bir ürün değil ve zararlı gerçekten. 9yıllık evliyim eşimin alwrjisi var diye kokulu parfüm içerikli ürünler almıyoruz ve ben her şeyi ütülüyorum. Inanın ütüleyince hem yumuşacık oluyor hem de mikrop vs kalmıyor. Yumuşatıcı yazık ,siz bilirsiniz yine de