ilknuuruucar_99 Sibelsamet_64 inşallah canım doğmadan bilemezsin. Bende araştırma içindeyim tabi her bebek bir olmuyor cildinden cildine değişiyor ☺️
ilknuuruucar_99 kahvesever__ ne güzel memnuniyetinizi paylaştığınız için teşekkür ederim bende deneyerek öğrenicem hala çok kararsızım yeni doğan için ne almalıyım sleepy ve baby turco düşünüyodum ama fikrim değişti ☺️
oguzkagan_ ilknuuruucar_99 Ben ilk aylar riske girmemek için Prima tercih ettim. Birkaç ay Prima kullanıp Goon’a geçmeyi düşünüyorum.
Senzinc ilknuuruucar_99 sleepy ve baby turco dar sleepy biraz baby turcoya göre idare eder ama cok cabuk sarkıyodu baby turconun bez yorumlarına acayip derece şaşıyorum ya cok güzel yorumları ama bn hiç memnun kalmadm baby me de öylesine denediğim bi bez 4 5 aylıkken kullanmıştım. Molfix candır benm için🤣🤣
Nurrr_33 Sleepy kullanacak arkadaşlar kalıpları baya küçük diğer molfixe göre falan. Eğer bebeğinizin doğum kilosu 3.500 ve üzeri falansa 1 numarayı stok yapmayın derim ben. Elinizde kalabilir
ilknuuruucar_99 Nurrr_33 sleepy kullanmayı düşünüyodum ama vazgeçmiş durumdayım kalıbı dar diyenler oldu sizin gibi ☺️
oguzkagan_ ilknuuruucar_99 Daha 29 haftalığım beş ay sonra falan bilgilendirme yapabilirim sanırım 😁 Ama kullananlar çok memnundu. Burada da okumuştum. Diğer markalar pek içime sinmedi.
Hubeyb9 ilknuuruucar_99 benim erken doğum riskim vardı 31 haftalıkken biraz toparlayınca 33 te hazırlamaya başladım. Şuan 35 haftalık hamileyim.
ilknuuruucar_99 Hubeyb9 sağlıkla gelsin inşallah ❤️ bende şuan 33 haftalığım eksiklerimiz var biraz onlarıda alınca hastane çantamızı hazırlıycam inşallah belli olmuyo ne zaman gelicekleri ☺️
ilknuuruucar_99 elifdemirr4 kullandığınız bezin de metini çok duydum kuzenim falan da hep ondan kullandı deneyerek kullanabilirim ☺️ bütçe dostu
ilknuuruucar_99 rumeyshaan temizleme pamuğu kullanıcam ilk zamanlarda yşnede ıslak mendil alırım lazm olur ama sarılısını almam teşekkürler 😍
ilknuuruucar_99 Senzinc sleepy ve baby turco düşüncem kafamdan silindi gitti yerini molfix ve prima aldı 😂 memnun olanlarda var tabi ama çoğunluk memnun deil sleepyden