ilknuuruucar_99 Nurrr_33 33 haftalığız bundan 2 hafta önce kontrole gittiğimde bebeğimin kilosu 1650 grmdı şimdi ne kadar oldu bilmiyorum 🥰
ilknuuruucar_99 Hubeyb9 sağlıkla gelsin inşallah ❤️ bende şuan 33 haftalığım eksiklerimiz var biraz onlarıda alınca hastane çantamızı hazırlıycam inşallah belli olmuyo ne zaman gelicekleri ☺️
Hubeyb9 ilknuuruucar_99 inşallah canım sağ salim alalım kucağımıza. Bencede hazır olsun ne olacağı belli olmuyor. 😊
Nurr_22_22 ilknuuruucar_99 en iyisini yaparsınız sonucunda ucuz değil bezler molfixten pişman olmazsınız ☺️
ilknuuruucar_99 elifdemirr4 kullandığınız bezin de metini çok duydum kuzenim falan da hep ondan kullandı deneyerek kullanabilirim ☺️ bütçe dostu
ilknuuruucar_99 rumeyshaan temizleme pamuğu kullanıcam ilk zamanlarda yşnede ıslak mendil alırım lazm olur ama sarılısını almam teşekkürler 😍
Allahkahretmesin1 ilknuuruucar_99 aynen kalıp olarak biraz dar ama abartıldığı kadar değil emiciliği vs ben çok beğeniyorum bebeğim 1 hafta önce 4 kg oldu halâ 1 numara kullanıyorum bu bitince 2 numaraya geçeceğim ha illa bol olsun diyorsan erken geçersin 2 numaraya olur biter
ilknuuruucar_99 Senzinc sleepy ve baby turco düşüncem kafamdan silindi gitti yerini molfix ve prima aldı 😂 memnun olanlarda var tabi ama çoğunluk memnun deil sleepyden
balevlatlarim3535 ilknuuruucar_99 ilk çocuğumda Prima dan başlayıp Molfix ve sleepy olarak devam etmiştim. Ucude gayet iyiydi. Ama Prima içerik olarak iyi değilmiş bunu sonradan öğrendim. Bu sefer sleepy alarak başladım. Doğunca duruma göre ilerleriz
ilknuuruucar_99 Nurr_22_22 evet herşey çok pahalı ya ama alınması gereken birşey ☺️ molfix aklımda bulunsun
e_blue_sky_a ilknuuruucar_99 yaşı küçük olanlar bilmez annelerimiz bizleri mavi naylon üzerine kar beyaz ütülü pamuklu bezlerle büyütmüş 😀 o yüzden bence en uygunu bile iyidir rahat olun
ilknuuruucar_99 e_blue_sky_a ben hatırlıyorum erkekler için mavi kızlar için pembesi oluyodu yıkayıp tekrar tekrar kullanırdı annem 😂
sevgi9654 kızlar ben de burdakilerin önerisiyle sadece 1 numara sleepy bio natural aldım umarım iyi gelir. ancak instagramda sürekli kötülüyorlar ve herkes önlem diye bir bebek bezi öneriyor. daha önce hiç duymadığım bir marka. nasıl kullananlar memnun mu