ilknuuruucar_99 Merhaba kızlar ☺️ Bebeğinizin sağlığı açısından tercihiniz hangi bezden yana oldu. Daha bez almadım araştırma içerisindeyim tecrübelerinizi ve bilgilerinizi paylaşır mısınız ?
Htc_snn ilknuuruucar_99 valla ilk 1 ve 2 Numarayı sleepy bio natural aldm çok ama çok memnun kaldm. Diğer 3 4 5 yani geri kalanında sleepy natural aldm ondanda çok memnunum aşırı iyi kaliteli sleepy extrayı sana önermem ama pişik yapıyo o hariç kullan inan memnun kalırsın
Esmanurkarakoc123 ilknuuruucar_99 14 üncü ayına kadar prima kullandım. Ama çok pahalı artk bimin bezini kullanıyorum. İkinci çocukta da hiç prima baglamycm direk bimin bezine alstrcm. Ocagimiza incir ağacı dikti prima .
ilknuuruucar_99 defneveannesii_ bende sleepy dusunuyorum ama kararsızım kimi memnun kimi memnun değil ☺️
Daisy0000 defneveannesii_ Stok yapmamanızı tavsiye ederim ,bio natural pişik ve minik minik sivilceler yaptı,molfixe geçtik
ilknuuruucar_99 Htc_snn sleepy düşünüyorum ama bilemiyorum ilk deneriz pişik falan yapmazsa devam ederim ☺️
ilknuuruucar_99 rumeyshaan buna sevindim bende sleepy düşünüyorum ☺️ memnuniyetinizi paylaştığınız için teşekkür ederim
Hubeyb9 ilknuuruucar_99 ben daha doğurmadım ama hastane çantasına sleepy aldım bakalım inşallah memnun kalirim
ilknuuruucar_99 Hubeyb9 kaç haftalık hamilesinz ☺️ hastane çantama bende koymayı düşünüyorum henüz hazırlamadım 😊 kaçıncı haftanızda çantanızı hazırladınız
Nurr_22_22 ilknuuruucar_99 ilk 2 ay sleepy kullandım ama kalıbı biraz dar geldi molfixe geçtim çok rahat ettim akma tasma pişik yapmadı kalıbı da sleepye göre geniş
elifdemirr4 ilknuuruucar_99 kızımda hala bim kullanıyorum smdı nasipse oğlum doğacak ve onada bimden alıcam inşallah
Merve171214 ilknuuruucar_99 21 aydır prima premium care kullanıyorum çok çok memnunum şimdi kızıma da prima premium care aldım onunla devam edeceğim 😊
ilknuuruucar_99 Sibelsamet_64 inşallah canım doğmadan bilemezsin. Bende araştırma içindeyim tabi her bebek bir olmuyor cildinden cildine değişiyor ☺️
ilknuuruucar_99 kahvesever__ ne güzel memnuniyetinizi paylaştığınız için teşekkür ederim bende deneyerek öğrenicem hala çok kararsızım yeni doğan için ne almalıyım sleepy ve baby turco düşünüyodum ama fikrim değişti ☺️
Hubeyb9 ilknuuruucar_99 benim erken doğum riskim vardı 31 haftalıkken biraz toparlayınca 33 te hazırlamaya başladım. Şuan 35 haftalık hamileyim.
Senzinc ilknuuruucar_99 primayla başladm sleepy aldm baby me aldm baby turcodan hiç memnun kalmadım sürekli sızdırdı en son memnun kaldıgım molfix oldu