gnccnszmhappy Merve- aa benimkide aynı gün görünüyor😍kızımız geliyor hayırlısıyla bende bişeye başlamadım henüz
BBusraa 31 Mart erkek olacak inşallah🙏 Hazırlıklara henüz hiç başlamadım acele de etmeyi düşünmüyorum 🙈
Deletedmom2224 Umutlu2272 bebisin suyu azalmaya başlamış ve kordonunda çentik var 😊 ama fiziksel olarak ben bisey yaşamadım doktor düzelebilir de dedi ama riske atmak istemiyorum 😊
NKiraz Bltftm benimde 2 tane oğlum olacak inşallah 😊 25-26 mart gözüküyor doğum. Daha bi hazırlığımız yok aralıkta alacaz inşallah ☺️
Selim_Alparslan Bltftm 24 haftalığa giriyoruz ilk bebeğimiz oğluşumuz olcak Allah nasip ederse 👶🏻🤰🏼 hazırlıklarımız tamam sadece odası kaldı onuda 1 ay içinde alıyoruz 🥰 birde taşıma araçları onuda karar vermedik daha hangi marka alacağımıza 🙂
Feyzanurumsu 25 e bugün girdik bizde oğlum olacak inşallah 😊 daha yeni yeni almaya başladık erken diye düşünüyodum ama sonra zor olur diye başlayalım dedik🤔
wilma01 Ysmn23 canım benimkilerde biri 29 Mart biri 30 Mart görünüyor ultrasonda yarın kontrolüm var bakalım :)
Elisgoc Bizim de kızımız olacak 🧚🏻♀️ 13 mart doğum görünüyor bakalım 24+4 olduk dolabı kaldı kızımın çoğu şeyi tamam . Kız olunca kıyafet almalara doyamadık 😍
Hulya06 Bltftm Bugun 23.cü haftam🤰benimde oğlum💙 olcak Allahın izniyle.Doğum Martin 29'u gözüküyor.Herseyini tamamladim ufak tefek eksiklerimiz kaldi.Saglicakla kucagimiza alalim ins 🙏