wilma01 Ysmn23 canım benimkilerde biri 29 Mart biri 30 Mart görünüyor ultrasonda yarın kontrolüm var bakalım :)
AvBurcu Bebisiminablasi bizim 5 mart kızımız olacak🙏💕 bizim bi tek bebek arabamız, pusetimiz falan kaldı. Karar veremiyoruz hangi model alacağımıza onun haricinde her şeyimiz tamamlandı☺️