Varol Bltftm benimde oğlum Olcak 2 tane 5 li hastane çıkışı 1 battaniye 6 tane takım biberon corap o kadar
Ayshrdll Bltftm yavaş yavaş hazırlıklarımız tamamlanıyor inşallah 🤗 Allahın izniyle kızım olacak 🤰🧚♀️
ayselzulfo Kızlar banada dua edin bende mart annesiyim ama henüz maddi sıkıntılarımızdan dolayı bebeğime hiç birşey alamadım dualarınızı benden eksik etmeyin bende birşeyler almak o duyguyu yaşamayı çok istiyorum 😞🤲
Meryemim ayselzulfo inşallah evladınız hayırlı bol rızıklarla gelir.Önemli olsn sağlıklı olması Üzmeyin kendinizi
Deletedmom2224 Umutlu2272 bebisin suyu azalmaya başlamış ve kordonunda çentik var 😊 ama fiziksel olarak ben bisey yaşamadım doktor düzelebilir de dedi ama riske atmak istemiyorum 😊
elifensarzeynep Bltftm bizim 3 bebek hazırlıkların yarınısınj abıden giyecek...bı kaça parca almayı düşünüyorum o kadar nasip se oğlum olacak
wilma01 Merhaba hanımlar 22+2 olduk bizde.bi kız bi oğlan benimkiler.daha bişey almadım yavaş yavaş başlayayım diyorum Allah kolaylık versin hepimize
EzgiDurdu Bltftm 24+0 Allah kısmet ederse bir kızım olacak inşallah ❤️ Henüz hazırlıklara başlamadık 1 ay sonra hayırlısıyla başlarız herhalde 😍☺️