bu_partideyalnizsin 1melekannesi3858 bende de bir hafta gerilik var iki haftaya kadar gerilik normal kabul.ediliyor her bebek farklı sağlıklı olsun kilosunu takma bence ben bi ara çok takıldım ama gerek yok
1melekannesi3858 bu_partideyalnizsin aynen öyle canım hayırlısı olsun inşallah Rabbım sağlıcakla kucagimiza almamızı nasip etsin inşallah
Roses44 1melekannesi3858 Çok şükür canım ne yapayım evde geçiyor zaman çok sıcak havalar sen napiyorsun canım herşey yolunda inşallah
1melekannesi3858 Roses44 çok şükür Bi sknti yok canim iyiyim evdeyim bazen çıkıyorum valla dün Nisana gittik eşimin kuzeninin
Roses44 1melekannesi3858 çok sevindim canım iyi gelmiştir dışarı çıkmak Allah’ın izniyle az kaldı 3 hafta en fazla sezeryanmi seninde canım
1melekannesi3858 Roses44 belli değil ne oldgu dahada 3 hafta değil ya 2 hafta kaldi 39 da doğuracağimi sanmıyorum yarın 35 oluyorum 37 de allahin izni ile gelir gelmez ise bile ayın 21 inde 38 oluyorum ozmana kadar da duracağını sanmıyorum en fazla 37
Roses44 1melekannesi3858 Hayırlısı canım benim bakalım inşallah sagsalim dogsunlar da inşallah Allah’ın izniyle 🤲🏻
1melekannesi3858 Roses44 aynen öyle kuzum kız benim kız kardeşim de hamile değerlerinin yükselişi nasıl sence 
1melekannesi3858 Ulvana valla canım kilo problemimiz var kilo almıyor çocuk fazla daha 2 kilo 35 haftalik olacam ona rağmen
Ulvana 1melekannesi3858 ben 34+3 te gitdim doktor kilosunu söylemedi git ne zaman doğurursan o zaman gelirsin dedi ben ağrıyor canım acıyor ama doktor bunlar normal dedi.artık bekliyorum çok şükür bu günleride gördük
1melekannesi3858 159 canım.ben yeni anladım.seninki yine iyi kilo almasan da olur sen çocuğun kilo alsin
Roses44 Ulvana Benimde canım ağrılarım çok olmaya başladı 2 gündür özellikle cuma günü kontrol var isteyecem artık gün versin vermiyorda bel kasık olecem resmen.
Ulvana 1melekannesi3858 bilemedim kendiside bi güzel tarile gitdi ooohhh miss ben ne olucam bilemedim😁😁😁😁bi vakti zamanı gelsin bebeyimi sağ salim akayım kucağıma