lafiniesirgemez 1melekannesi3858 o zaman sanırım biraz kuru yemise abanacaksiniz kuzeniminde öyleydi kaju badem falan yemişti çocuk öyle kilo aldı ama malesef o da baya bı kilo almisti gerçi bebislerimiz iyi olsunda bizim kilolar bir şekilde gider
1melekannesi3858 lafiniesirgemez valla canım sana ne desem boş hepsini de yapıyorum ama ben kilo alıyorum haftaya perşembe kontrol var inşallah bebisim.almis olur
lafiniesirgemez Inşallah ya belki kafana bu kadar takmaman lazımdır biraz sende serbest bırak olumlu düşün zaten her şeyden en onemlisi senin ve onun sağlıklı olması
bu_partideyalnizsin 1melekannesi3858 bende de bir hafta gerilik var iki haftaya kadar gerilik normal kabul.ediliyor her bebek farklı sağlıklı olsun kilosunu takma bence ben bi ara çok takıldım ama gerek yok
Serap-asel 1melekannesi3858 aynen sızınde ıyı bence ya her bebegın gelısımı aynı deıl bumu takma kafaya
Serpilinumudu 1melekannesi3858 canım sağlığı yerinde olsun doğana kadar 2500 kilo bile olsa yeter senin sütün ona öyle bi kilo aldırır ki merak etme yeter ki sağlıkla doğsun benim de kilosu önde gidiyor bende haftasıyla uyumlu olsun istiyorum normal doğumda zorlanmamak için mesela ama tabi benimde tek dileğim sağlıklı olması yoksa kilo her türlü alıyorlar 🥰
1melekannesi3858 Serpilinumudu aynen öyle canım tek sagligi yerinde olsunda gerisi boş hayırlısı inşallah
1melekannesi3858 Mediha99 hayırlısı olsun inşallah canım tek sağlıkları yerinde olsun da alırlar kiloyu