Egeminannesi 1melekannesi3858 gayet normal daha doğuma var son ay alınıyor zaten bı de ultrasonda yanılma payı oluyor eltimin bebeği zayıf fln dediler çocuk 3200 dogdu
1melekannesi3858 Egeminannesi canım benimki ultrasonda hiç kilo almıyor olarak gelişmiyor olarak gözüküyor
Totanseyma 1melekannesi3858 valla çok korkuyorum doğumdan kuveze girmesinden doktor bir gün daha bekletmeyecem risk almayacam dedi dikişim kısalmış 20 mm olmuş bide rahim ağzında açılma var yumuşama var
Egeminannesi 1melekannesi3858 bebeğin dogcagi gün 2600 dediler o bebek aynı gün 3200 doğdu yani benim oğlumda hiç kilo almadı.son ay 2500 doğdu hiç morali bozmayın yemeye devam edin keyfine bak o vakti gelince doğuyor ztn
Totanseyma 1melekannesi3858 doktor her an gelebilir diye riske atmak istemedi haftası küçük diye dedi yapalım doğsa bile küvezde kalma süresi azalsın
Totanseyma 1melekannesi3858 benimkide belli değildi valla dün gittik doktora nst filan iyi çıkmadı sonra ilk kez alttan muayene etti dedi haftaya alıyorum beklemiyoruz daha fazla kendi suyun gelmezse cumartesiye kadar doğum olacak dedi ben şok 🙄
1melekannesi3858 Totanseyma hayırlısı olsun herseyin canım.benimk9n9n kilosu iyi değil 2 kilo 35 oluyorum yarın ona rağmen öyle çok korkuyorum inşallah ultrason yaniltiyordur
Roses44 Totanseyma Canım sende serklaj varmiydi cokmu sancı çıkmış peki sende ağrılar oluyor mu benim belim kasıklarım 2 gündür ağrıyor
Totanseyma 1melekannesi3858 benimkisi de net değil ultrasonda 2850 çıkıyor ama doktor büyük ihtimalle yanlış çünkü göbeği küçük dedi bebişin 200/300 gram eksik veya fazla oluyor genelde dedi 😞
1melekannesi3858 Totanseyma kız benimki belli değil diyorsun 200 300 gram assagi çıksa bile 2 500 2 600 gram gayet iyi girmez allahin izni ile o çocuk
Roses44 Ulvana Benimde canım ağrılarım çok olmaya başladı 2 gündür özellikle cuma günü kontrol var isteyecem artık gün versin vermiyorda bel kasık olecem resmen.
Ulvana Roses44 inşallah sağ salim canım insandan insana değişiyor işte kimisi bizim gibi ağrılı kimiside sakin geçiriyor
Totanseyma Roses44 vardı canım Serklaj 30 dan beri doğum pozisyonunda bebek 32 de rahim ağzı yumuşamaya başladı 33 te ufak sancılar çıktı doktor daha fazla beklemenin anlamı yok dedi artık