GokceGenc Kelebek6060 bnmde 37+6 sancım falan yok maşallah ztn cok iyiym sanki bebeğim hiç gelmicek gibi 😊 cuma günü catı muaynesi yapcak doktor bakalım ne dicek..
mucizem61 Kelebek6060 yok cnm açıklık yok azcik sancı çıktı ntsde yolladilar git pazartesi gelirsin diye bu gidişle doguramicam 😂
Yasminadem DamlaBuyukyvz07 ay inşallah bize de nasip olur doğurdum diyebilmek 🙏🏻 Allah bağışlasın bebişini canım ☺️