Yasminadem Kelebek6060 40+4 bizde de durumlar aynı geçen haftaya kadar yalancı sancılar vardı bu hafta onlar da gitti
Duyguuuu Kelebek6060 ohoo ben daha 38+5 im simdiden mizmizlanmaya başladim sizin benden daha cokmus 😂
Aksa_korkmaz Kelebek6060 38 haftamızdayız dün kontrolde doktorum kızımın doğuma hazırlandığını söyledi ama bende sancı felan tık yok henüz
Ebbrru Kelebek6060 40+2 sıkıldım sabirsizlaniyorum artik 😊 salı ya kadr beklicek dr yoksa suniyi vercek bakalim nolcak 🙈
Kelebek6060 Yasminadem ben de bugün gittim hafif kasılmalar var dedi nts de ama daha aşşağı yukarı bir haftası var dedi
Duyguuuu Kelebek6060 evet zaman yavaşlıyor sanki diyorlardi takıldık kaldik resmen 😂 her gün arayip soran hala doğurmadın mı tayfacilar da olmasa daha iyi olcak
Kelebek6060 Aksa_korkmaz bana da iki hafta önce kanala girmiş her an gelebilir demişti bi heyecanla bekliyordum ama olmadı
Bestenurasya Duyguuuu ayyy onlardan ban da gına geldi sanki keyfimden doğurmuyorum ya stres yapıyorum artık
Kelebek6060 Duyguuuu onları sorma valla hamilelikte olmazsa Olmaz 😀😀😀 bana da çocuk askere gidecek filan diyorlar 😬😀
Kelebek6060 Bestenurasya aynen insan strese giriyor bi yandan da bi aksilikmi var neden doğmuyor diye endişeye kapılıyorum
Duyguuuu Kelebek6060 😂😂 erkek olunca askerlik kiz oluncada ordan evlendirirsin diye cok komik sandiklari seyleri soyluyolar iste 😂
Ebbrru Kelebek6060 insallah yaa 🙏 Benim ilk dogum olcak nasil bisey oldugunu bilmemek daha da korkutuyo suni sancinin
DamlaBuyukyvz07 Ebbrru Çok zor bi durum keşke kendi şancinizla olsaydı bende 41+3 te doğum yaptım ilk doğumum suni ile yaptım Rabbim yardım etsin..