DamlaBuyukyvz07 Ebbrru Çok zor bi durum keşke kendi şancinizla olsaydı bende 41+3 te doğum yaptım ilk doğumum suni ile yaptım Rabbim yardım etsin..
SedaYldrm DamlaBuyukyvz07 doğrudur kuzum benimde ilk doğumum 42.3 günlüktü büyük oğlum yinede sezeryan olmak zorunda kalmıştım☺️
Yasminadem DamlaBuyukyvz07 ay inşallah bize de nasip olur doğurdum diyebilmek 🙏🏻 Allah bağışlasın bebişini canım ☺️
Krm Ya ben 38+3 oldum doğsun istiyorum artık. Sezaryene kalırsa diye korkuyorum. Suni gerekirse diye korkuyorum.o da açısından değil de işte suni verince bebek kalp atışları düşüyor sonra hemen sezaryene alıyorlar diye korkuyorum. Hiçbirinin açısından korkmuyorum sağ salim gelsin bebeklerimiz cekeriz acısını dert değil. Ama bekledikçe geriliyorum.