deletedmom11 desteklemekten ziyade doğru olan bunlar canım ev temizliğine gelince eşitlik arıyorlar gezmeye tozmaya gelince eşitlik arıyorlar herşeyde eşitlik arayanlar burda neden kadının hakkı diyor anlamıyorum bizde kadınız tabini haklarımızı savunucaz ama kendi haklarımızı savunurken eşimize ambargo uygulamaya yada bencillik yapmaya hakkımız yok eşi Kadir istediyse diğer ismide kendisi koysun önemli olan kalp kırmadan orta yolu bulmak milleti gaza getirip huzursuz etmeye kimsenin hakkı yok hamile bi bayan sonuçta belki bunu kafasına takıp üzülecek allah korusun bişey olucak bunu düşünen yok hiç ayrıca kadın mecburen Kadir olucak diğer isim için Öner’i istemiş bana zorundalıklarımı öğretin dememiş ki bence Kadir ismide gayet güzel 👍🏻 her yaşa giden bir isim eşim beni mutlu etmek için herşeyi yapıyorsa benden bi isim istemiş ben onu koymicam mı yani benim hakkım olduğu kadar onunda hakkı sonuçta