Valla olaya 9 ay karnimda tasidim ben koycam olarak bakarsaniz isiniz zor😀 ona kalirsa direkt esimizin soyadini aliyor cocuk ismi de biz koyalim demi😂😂😂hayir su konuda bile tartiscak nokta bulmussunuz.illa kadir olmasin istiyorsan esini ikna etmeye calis canim.benimki de mustafa olsun diye diretti sonra ben kimlige Alparslan yazdirmaya kulagina da mustafa okutmaya karar verdirTTİM😂 kulagina kadir okutalim de bi nabiz olc😀