birminikannesi saol canım ben doğum yaptım çok şükür darısı sizin başınıza bende koydum adını Hüseyin Asaf oldu onlar benden istemedi karışmadılarda ama nasıl sevindiler ismini koydum diye duyan bana cahil demiyor helal olsun diyor aksine bu devirde kaldımı böyle insanlar diyorlar bende diyorum herkes koyuyor ne var ama burda böyle boş boş konuşanları görünce üzülüyorum açıkcası bencillik insanların damarına işlemiş eşitlikten bahseden genelde hep kadınlar ama bu devirde eşlerin hakkını vermeyende yine kadınlar