24-48 saat arasinda dogar diye tahmn ediyorum . Sancilarin 3 dakkaya dusunce hastaneye git . Bol bol duş al . Agrin geldikce eğil . Yürü . Bol bol dua et . Kendini akısa bırak . Evet daynilmayacak agrilar olacak ama sen bebegini kucagina alacagin saate odaklan stres yapma . Uykusuz gecebilir gecen yaninda destek biri olsun . Hayirla kurtul bende 37deyim banada dua et olurmu saglkla gelsin yavrun