Kivircikkuala Pamuk kan vermeyi bende çok istiyorum ama daha 8.gün bide adete 4 gün kaldı kuzum biraz daha beklesem olmaz mı ki çünkü şimdi beta düşük çıkarsa onun stresine girerim sanki perşembe günü vereyim diyorum belki de test bozuktur ya
Pamuk Kivircikkuala Bu testler Bi bende bozuk çıkmadı galiba.Senelerce hep negatif hiç kuruma çizgisi bile gormemistim😂Gebelik varsa çıkıyor ama seni anlıyorum endişeni.
Kivircikkuala Pamuk bide renklide çok görünmüyor kör oldum bende bakarken kendim siyah beyaz da belli oluyor
Kivircikkuala Bursa17 İnşallah İnşallah çokça amiiiiinnnn ama siyah beyaz da görünüyor normalde ben bile çok zor görüyorum kör olcam ya ondan emin olamıyorum şu an yok gözüyle bakıyorum
Bursa17 Kivircikkuala bende aynı senin gibi teste baktım yok gibi gördüm çöpe atıyordum o da dur ben bakiyim dedi flash tuttuğunda çizgiyi gördük
Esra_Omer_21 Kivircikkuala normal canim yillarin karşılığı ☺️bende o kadar test taptim hic kuruma çizgisi vs görmedim demekki varki testtede çıktı.
Kivircikkuala Esra_Omer_21 yaaaaa gerçekten mi emin olamıyorum hala inan ki kuzum sanki test bozuk yada bi anlam ifade etmiyor negatif diye düşünüyorum gerçek olmasına aklım ermeyecek gerçekten bide tam net olmayınca bende korkuyorum umut etmek için