Kivircikkuala Mervet10 amiiin kuzum inşallah ben ağrılardan şüphelendim benim adet öncesi pek ağrım olmaz kasıklarım ve belim ağrıyor ara sıra acaba ilişkiden dolayı mı diye düşündüm bi an sonra bilemedim 🥹
kalorisizpatates Kivircikkuala aaaaaa harikaaa inşallah vardır kuşum sanki minik bir çizgi var 🩷🩷🩷🩷 kafanı rahatlat ve adetin geçmesini bekle öyle kan ver🥰
Kivircikkuala kalorisizpatates perşembe veririm eğer bi çizgi daha görürsem böyle 😃 cuma çıksın da bakalım diye sağlık ocağı bizim bir gün sonraya kalıyor ya
Kivircikkuala kalorisizpatates İnşallah ben yine de kendimi kaptırmıyorum nolur nolmsz belki de test bozuk 😃 boş test bile attım yukarda ama bilemiyorum korkuyorum galiba
Pamuk Kivircikkuala 1 2 gün bekle bakalım ne olacak.Keske erken gebelik testi olsaydı ben onla öğrendim beta 9 ile.
Tklc Kivircikkuala hem lh hemde gebelik testini yarın tekrarla canım düne göre ikisinde de koyuluk görürsen kan verebilirsin
Teslimenursevil Kivircikkuala kuzum ben göremedim ama umarım vardır böyle testlerle uğraşma git direk kan ver düşünmezsin en azından var yada yok dersin sonuca göre
Sunshine123 Kivircikkuala Ay hafif bir çizgi var gibi inşallah sağlıklı güzel bir gebelik habercisidir🌸 Betaya baktırınca da bir yaz bakalım
Kivircikkuala Pamuk 14.07 da yaptığım testin altına koydum yeni yaptığım testi bak bakalım benziyor mu 😃 pik ten bir gün önce 😃😃😃 ben kafayı yedim galiba
karansmom_ Kivircikkuala reglime 4 gün kala kaset test yaptım ve benim bile zor göreceğim şekilde çıktı. Ertesi gün erken gebelik yaptım ve çift çizgi çıktı. Yarın tekrar deneyin isterseniz. Bende görüyorum çünkü benimki gibi çıkmış 🤲
Kivircikkuala karansmom_ Ayyy canım inşallah ama çıplak gözle bile zor görüyorum göremiyorum kör olcam 😃 Emin olamıyorum ondan tekrar baktım onda hiç çıkmadı ama 😭
karansmom_ Kivircikkuala flaş tut bakalım bi ben o şekilde çok ince çizgi görüyordum. Sonra gece bi daha yaptım ve çıkmadı negatifti. Sabah çizgiyi gördüm Allahın izni ile 🥺🤲