Kivircikkuala Kızlar Merhaba🌸 Sat 30 Haziran Bat 28 Temmuz Yumurtlama 15.07 pik 16.07 çatlama oldu (16.günü pik 17.günü çatlama ) Bugün yumurtlama sonrası 8.günüm bata 4 kaldı çok merak ettiğim için sabah test yaptım sizce var mı yok mu 🥹
2prenses_masal-oyku Kivircikkuala iki çizgimi görünmesi lazımmış daha önce kullanmadım ama iki çizgi var
naneliseker_ Kivircikkuala ayy gebesiniz gibi bende de böyleydi. Kaç dakkada çıktı o çizgi? Yarın tekrarlayın ilk idrar olsun ama beklemiş 🫠
Kivircikkuala 2prenses_masal-oyku evet kuzum iki çizgi olacak bende acaba dedim sonra kullanılmamış test çektim bide 😃
2prenses_masal-oyku Kivircikkuala kesin kan vermeniz lazım gilk resimde görünüyo da ikincide açıdan mı bilemedim göremedim çizgileri yinede kan verin yada normal test alın isterseniz
Kivircikkuala Melikenin_annesiii Ay inşallah vardır 3 Yıldır bekliyorum 🥰 Emin değilim ama bilemedim yaa inşallah gerçektir
Kivircikkuala naneliseker_ ilk idrardı zaten yaptığım kuzum inşallah vardır öyle mücadele verdim ki bugünler için 🥹 ilk başta kör oldum bakarken var gibi yok gibi çok uçuk yumurtlamanın üzerinden geçen 8.gün zaten kuzum innovita marka gebelik testi acaba dedim hani olması gereken çizgi mi bu sonra boş test çektim bide 😃😃
Kivircikkuala 2prenses_masal-oyku ikinci test hiç yapılmamış test yani acaba ikinci çizgi var mı yok mu diye yaptım onu kafayı yedim sanırım 😃
naneliseker_ Kivircikkuala evet bazen görüyorsun postlarinizi. Ama sanirim oldu gibi:) o testler de pek yanıltmaz ama bilemedim Hayırlısı olsun
Kivircikkuala naneliseker_ Aşkım hemen gidip senin profile baktım aynı gibi benim de şu an 4 gün var yumurtlamadan da 8 gün geçti ama çıplak gözle bile zor görülüyo bakarken kör olcam 😃
Esra_Omer_21 Kivircikkuala ay canım bende görüyorum 2.cizgiyi🥹🥹🥹hemen kan ver bence inşallah vardır ya aşırı sevindim şuan❤️🌸❤️
Kivircikkuala Esra_Omer_21 Ağlamak istiyorum ama korkuyorum gerçek değilse diye 😔 inşallah vardır kızlar şu an kan için çok erken değil mi ya esram azıcık daha durayım yarın bi tekrar edeyim testi bata daha 4 var bide yumurtlama geç oldu bu ay 17.günde çatladı
Esra_Omer_21 Kivircikkuala test te çıkan kanda da cikar bitanem bence vermelisin hem emin olursun adet gününe kadar stres de yapmamış olursun😍Rabbim yüzünü güldürsün kucagini doldursun inşallah 🌸
Kivircikkuala Esra_Omer_21 Pamuk Tklc Ya şu an bunları okurken ağlamam normal mi 🥹 Bugünü çok bekledim bilenler bilir Allahım çabalarımı emeklerimi boşa çıkarmadı diyecek miyim 🥹🥹🥹
Kivircikkuala Pamuk kan vermeyi bende çok istiyorum ama daha 8.gün bide adete 4 gün kaldı kuzum biraz daha beklesem olmaz mı ki çünkü şimdi beta düşük çıkarsa onun stresine girerim sanki perşembe günü vereyim diyorum belki de test bozuktur ya
Tklc Kivircikkuala canım var gibi duruyor yarın tekrar yap istersen ya da kan var kesin öğrenmiş olursun
Esra_Omer_21 Kivircikkuala normal canim yillarin karşılığı ☺️bende o kadar test taptim hic kuruma çizgisi vs görmedim demekki varki testtede çıktı.