CafersMom aynı durumdayız bizde 1.5 yıldır korunmuyoruz. Akıntı için fitil, prolaktin yüksekliği için dostinex, insülin direnci için glifor, sperm için eşim takviye vs yapmadığımız kalmadı. Bu ay bende femara + çatlatma iğnesi vuruldum 12. Gün test yaptım negatif çıktı bu ayda olmadı anlayacağın bakalım ne zaman o mijdeli haberi alacağız 🥲