Fener1608
Canım kimyasal gebelik yaşadığımda adete 4 gün kala test yaptım pozitif çıkmıştı. Erken gebelik testiydi. Bu sefer de 4 gün kala yaptım negatif çıktı. Yani gebelik testi markaları farklı ama farkeder mi bilemiyorum. Bir de adet sancım var canım oldu olacak gibi