CafersMom biz de 7 ay denedik olmuyordu iki ayda bir adet gecikiyordu tamam oldu diyordum yine hüsran adet oluyordum ,6 ay doldu yine olmadı doktora gittim hiçbir sıkıntı yok 1 yıla kadar olmazsa yine gel dedi ama benim akıntım çoktu fitil verdi doktor onu kullandim birdahaki ay hamile kaldım asla da beklemiyordum adet günüm geldi test yaptım pozitif çıktı,sorduğumda akıntının çok olması ilişki sırasında ilerlemesine engel oluyor ve dışarı atıyor denilmişti ben fitil kullandiktan sonra gebe kalmıştım