11-02- Nurr12 evde yapılan meyveli yoğurtlar biraz bulandırıyor ama marketten aldığım bilinen markalar bulandırmıyor galiba laktoz olan ürünleri de pek midem kaldırmıyor marketlerde satılan çoğu meyveli yoğurtlarda laktoz yok onları yiyebiliyorum
Zeynep1080 11-02- bulanıyorsa bulanıyor çare yok valla , kuru şeyler yicen ,çok kusuyorsan doktorunun serum taktırması lazım diye biliyorum dirençsiz kalmamak için
hilalcavdar87 11-02- Aynısını yaşadim ilk zamanlar bende hiç bir yemek yiyemedim kuru ekmeği bile Zor yedim hiç korkma zamanla açılacak iştahın
Zehraanuurrr Bende 32 haftalığım sabahları hala bulantım oluyo o yüzden prilam kullanmaya devam ediyorum
Sahmer 11-02- bizde 9+1 iz kusma olsa iyi halsizlik ağladığımı biliyorum şu bile içemiyorum susadığımda direk cola gazoz asitli şeyler bu aralar iyiyim çok şükür doktorumun önerisiyle yağlı ve baharatlı yemeklerden uzak duruyorum haşlama türü sebze birde az az yiyorum sık sık yiyorum mideyi boş bırakmayın oda kusmayı tetikliyor
bdenerigokce 11-02- korkutmak istemem ama benim 4,5 aylıkken geçti ve işin kötüsü artık alışmıştım 😂😂
palperol Benın 4 .ayda gecmıştı sımdı 28+2 yız 2 gundur gene başladı ve reflüyle beraber artık. Ağzımda ne tat var ne bısey, hıc yedıgımın tadını alamıyorum habıre bulantı 😥 boylede sürcek heralde bu gıdısle
Gizemduru0 11-02- 11-02- bana sakız çok iyi gelmişti deneyebilirsin bende çok çektim mide bulantısından
mombabe 11-02- bu mevsimde var mıdır bilmiyorum ama bana yaş zencefil çok iyi gelmişti. Kaynar suya yaş zencefil dilimliyordum 2-3 parça 1 kupa bardak içiyordum, mide bulantılarımın önüne geçti
Betimliyoruzzzzz 11-02- 6. Haftamda aşırı aşırı aşırı derecede kusmam vardı prilam evet azalttı yaşam kalitemi arttırdı ama illa ki yine oluyodu şuan 13. Haftadayım 13 haftaya gelene kadar ne tetikliyor diye hep denedim. (11. Haftamdan sonra %90 azaldı bu arada) EVDE TEK KALMAK! ev kalabalıkken veya ben bir yerdeyken çok iyiyim. Ama tekken berbattım ilk haftalar da kusması çok olan muhakkak kalabalıkta vakit geçirsin.
Fuhrer 11-02- ilk haftalar normal domates tüketin bebeğe zaten bı zararı olmaz bu durumun ilk 3 ay sizden değilde kandan beslendiği için korkmayın ☺️
Mlsfcr 11-02- bebeğin senden besin almayacağı haftalarda son canım merak etme yiyemezsen kendini zorlama banada prilam işe yaramıyordu prifemyn almıştım o çok iyi gelmişti bide akapuntur bileklikler inden almıştım eczaneden onuda deneyebilirsin
EslemBosnak 11-02- ben su dahi içemiyordum doktor banada prilam vermjsti ama onu dahi icemiyordum çok zor geçirdim gerçekten annelik zor 16 haftamda geçti çok şükr arada oluyor bulantım ama o zamanlardaki kadar değil en azından yemek yapabiliyorum ve yiyebiliyorum zencefil çayı çok önerildi bana mide bulantısı icin ama onu dahi yapamadım umarım hafif atlatırsın yinede doktoruna danışmanda fayda var ben çok fazla sıvı kaybı yaşadığım için serum alıyordum
hasretsisman 11-02- 13.haftadayım hala devam eden bir kusma sürecim var prilam 2 gece 1 sabah kullanıyordum sabah olan ilaçlarını biraz yemek yiyerek öyle tüketin az ve sık aralıklarla yiyin lütfen sağlıkla gelsin bebeğiniz ❤️
Elmas2606 11-02- Benim 5. Ayım bitti hala midem bulanıyor tabi ilk 3 ay kadar yoğun değil ama prilam kullanmazsam midem sürekli bulanıyor
Ebruh 11-02- patates haşlayıp yiyordum birtek yani ben asla beslenemiyordm ama korkma bebişlermz beslenebiliyor canım
Nisanyagmurum Kızlar zencefil duyuyorum bulantı için kullanan varmı nasıl kullanmak lazım düşük tehlikem var kusma diyorlar sanki isteyerek oluyor ilacda aliyorum
Birbebekbiranneee 12+5deyim bulantıyı geçtim kusmam hiç azalmadı. Ne yesem çıkıyor mutlu olamıyorum et tavuk yumurta ağzıma sürmedim 3aydır .her şey kokuyor . Arada serum alıyorum .su içsem bile kusuyorum