Benim de öyleydi hem de çok ağırdı. 6. Hafta başlamıştı Prilam kullanıyordum kesmiyordu onzyd diye bir ilaç da alıyordum ona rağmen kustum. Serum takviyeleriyle yaşıyordum. Hiçbir kokuya dayanamıyordum,8 kilo vermiştim… ama doktorum hep bebek için sıkıntı olmayacağını benim kanımdan depolarımdan beslendiğini söylemişti . Şu an 23. Haftadayım ve 12 de azaldı 15-16 gibi tamamen olmasa da bitti. İlaçları artık almıyorum beslenebiliyorum . Soğan sarımsak dişinda her şeye tahammül edebiliyorum. Uzun yazdım biraz ama çok zorlu bir süreçti benim için 🙏🏻🥲 dilerim tüm annelerin yaşadığı tüm zorluklar hemencecik geçer 🙏🏻